Nichlas Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har en eldre bil fra 1987 med skinnseter, og setene har fått "sår" noen steder. Er det noe man kan gjøre for å bli kvitt eller bedre disse sårene? Og med "sår" mener jeg sånn som dette. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Ingen som har aning? All feedback mottas med glede! Lenke til kommentar
Steyni Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hei. jeg har det samme men bare ikke så dype "sår" prøvde med skinn polerende/beskyttende middel for å se om skinnet utvidet seg litt. men kan desverre ikke si helt sikker på om det hjalp... men skinnende og glatte ble dem Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2005 Bildet som er i det første innlegget er ikke av setet mitt (bare for å illustrere). Sårene i setene mine er ikke så dype, og jeg har prøvd med skinnbehandling og skinnpolish, men det hadde ingen effekt på sårene. Men ellers takk for at du gadd å svare Lenke til kommentar
garrasjen Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Er vel en sånn salmaker et eller annet sted i nærheten av deg? De kan ofte reparer skader på skinn, og er det umulig kan de skifte de ødelagte delene. Trenger ikke koste skjorta, mange oppi åra som har dette som hobby og Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Takk for tipset, men jeg hadde i første omgang ønsket å bli fortalt at det finnes en mirakelspray som gjør at setene blir bedre enn nye Hvis en slik spray ikke finnes, så skal jeg jammen ta en tur til en salmaker e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå