12Anonym12 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hei jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan kjøpe et billig høyttaler byggesett??. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Billig er vel litt å ta i men utrolig bra er det garantert! www.dynabel.no Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Bra side har vært å sett litt der.Men jeg mener at jeg bare skal kjøpe selve høytaleren......og bygge kassa selv. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Bra side har vært å sett litt der.Men jeg mener at jeg bare skal kjøpe selve høytaleren......og bygge kassa selv. Fullt mulig det.. ta en titt på Dynabel Nut Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Eltex har vel også endel byggesett.. www.eltex.no ? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Heter Eltek Uansett hvilket byggesett du bestiller fulger det nesten aldri med plater. Dvs. at du må kjøpe plater og lim og slikt selv og bygge kassen. På noen av settene kan du bestille med plater slik at det bare er å lime sammen, men det er ikke like gøy. Ellers har http://www.ljudia.no en del sett, selv har jeg god erfaring med eltek (sjekk worklog i siggen) Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) glem det Endret 9. juli 2005 av Espen56 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå