Gamlemor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Halla! jeg klarte å rive istykker en 200 lapp. hvordan fikser jeg den best ? bare å teipe ? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Og dette mente du passet bra under teknologi og vitenskap? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Lever delene til banken så får du en ny. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Lever delene til banken så får du en ny. bankene er ikke åpne når jeg våken så det hjelper meg lite. prøver med teip jeg Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Mente det var slik at man kan bytte inn en ødelagt seddel i banken såfremt man har over halvparten igjen. Lurer på hvor nøye de sjekker. Hva om jeg deler en tusenlapp i to nesten like deler, og virker veldig overbevisende i 2 forskjellige banker. Kan jeg få 2000,- igjen? Så gjentar jeg forsøket igjen og igjen - min rikdom øker eksponentielt. Og snart: WORLD DOMINATION. MUHAHAHA! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ehhh... nei. Du må nok ha inntakt serienummer. Lenke til kommentar
darkfish Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Nei, du trenger kun 60% av seddelen, uavhengig av serienummeret. Er hvertfall sånn i banken jeg har sommerjobb i. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Vår venn Langbein vil vel uansett trenge et ganske stort antall banker også, så det er tvilsomt om dette vil føre til noen særlig rikdom. Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 les her så har du de offesielle reglene. § 2. Innløsning av skadde sedler Skadde sedler innløses av Norges Bank etter gjeldende regler: Minst 55% av seddelen i behold - full erstatning 50 – 55% av seddelen i behold - halv erstatning Under 50% av seddelen i behold - ingen erstatning Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nei, du trenger kun 60% av seddelen, uavhengig av serienummeret. Er hvertfall sånn i banken jeg har sommerjobb i. OK, da er jeg missinformert. Har alltid trodd at et krav var at serienummeret var inntakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå