hemo Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Er det nokon som veit om det kjem 3G-telefon med innebygd blitzkamera snart? Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Blitz, eller fotolys? Er vel hittill ikke presentert noen telefoner aktuelle for det norske markedet med ordentlig blitz. Fotolys derimot har vi flere av. Vi kan nevne f.eks. Nokia 6680 (finnes nå), og kommende Nokia N70 og N90. edit: Z800i også ja. Og regner vel med at K600i og har det når den kommer. Endret 9. juli 2005 av arehei Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Z800i har vel også fotolys hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Nja.. njo.. eg tenkte på blitz. Har vurdert ekstern blitz, men ser at det fort kjem til å bli dill. Målet er å finna ein mobil med kamera som kan erstatta Ixus i som eg solgte for nokon veker sidan. Eg treng på inga måte 4 megapixel, men blitz må nok til... 3G vil eg jo ha, i og med at det er "framtida"... Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvis du skal ha en mobil med bra blitz, så tror jeg du må lete en stund. Ingen av dagens mobiler har like bra blitz som på Digitalkameraer. De fleste mobilene, har et slags "foto-lys" her er noen av 3g-mobilene du kan få kjøpt i Norge;) Nokia 6630, Nokia 6680, Sony ericsson Z800, samsung Z107. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 20. august 2005 Forfatter Del Skrevet 20. august 2005 På nokia.no står det Ta lyse, klare bilder uten å anstrenge deg. Med en innebygd blits og opptil 20x zoom tar du bilder med 2 megapiksler som alle vil se. En egen utløsertast gjør det enkelt, og den smarte designen hjelper deg å bruke den intuitivt. Har nokon her kjennskap til denne? Er det f.eks. stor skilnad på blitsen i Canon Ixus i5 og den som sit i Nokia N70? Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hm, jeg vet i hvertfall at det fotolyset som sitter i 6680, "flasher" opp som en blits. Det er MEGET sterkt! Dette er vel det nærmeste man kommer pr. idag... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Jo, Samsung sgh-D600 skal ha blitz tror jeg, men om den har 3G er jeg ikke sikker på. Men husker å ha lest at den enten har 3G eller EDGE, eller begge deler, må finne kilden først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå