manu98 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har netopp kjøpt meg en ny pc.Men når jeg prøver å legge inn Windows xp stopper alt opp .Jeg klarer å legge inn de andre Windows men ikke xp.Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Prøv en annen Windows XP cd. Brenn den gamle eller noe slik, så prøver du med den nye. Hvis det er mange riper etc. under platen, så kan det hende cd-stasjonen ikke klarer å lese alt som er på platen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kan du si litt om pcen? Strømforsyning? Har du drivere til eventuelle S-ATA-harddisker? Lenke til kommentar
lars@digitalimpuls Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det jeg vil anbefale deg og gjøre er og få skaffa deg en versjon av ultimate boot cd. Og så kjøre memtest på maskinen din. Hvis den går fint igjenom den, så kjør i tilleg burn inn test og slikt. la den gjerne stå over natten og se om den fremdeles går morgenen etter. Om du ikke får meldinger om feil i memtest eller at maskinen krasjer/stopper i burnin så har du i alle fall fåt luka bort de vanligste grunnene til slike problemer. Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå