Gå til innhold

Vurdering av det grafiske

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det grafiske ser greit nok ut det, men synes footeren kræsjer litt med resten. Overgangen blir for brå. I tillegg går teksten i hovedfeltet bak menyen i Opera 8.01. Knappene øverst til høyre (personlig, portefølje og kontakt) ser litt rare ut siden det blir dobbel border i overgangen. Sett kun border-top og border-bottom på portefølje-knappen, så blir det nok bedre.

@janfredrik:

p_edit.gif-knappen er en fin ting.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Må bare; Det heter MER, ikke MERE! ;)

Denne bøyningsformen ble tillatt for åtte dager siden:

Er det riktig å skrive "mer" eller "mere"?

Svar:

Fra 1907 og fram til 1938 kunne en skrive begge deler, men i 1938 ble det vedtatt at det skulle hete bare "mer". Fra og med 1. juli 2005 er begge formene tillatt. 

Men, ettersom dette på langt nær hører til denne tråden, får jeg vel òg legge ved en liten vurdering av siden. Hva fargene angår, er en smule for matte og falne etter min smak, men naturligvis bør de jo heller ikke være for skarpe. Overgangen fra strand til sjø virket altfor skarp og hurtig. I tillegg har, som PT nevnte, sidelinkene dobbelkant - noe som forekommer meg besynderlig. Men alt i alt synes jeg dette er dette et greit design som passer nokså godt inn i sommervarmen.

Lenke til kommentar
Vel, i og med at den er bygget opp av tabeller, er det jo ikke så mye å si. Den kan være så fin du bare klarer, men den er fremdeles broken.

Siden er ikke bygd opp av tabeller, men med divisjoner. Det er Cutenews som lager de slik( tabellene altså ). Hvis du hadd scrollet lenger ned på siden (kildene), kunne du sett at jeg har koden siden selv. Alt er satt sammen av Divisjoner, bortsett fra de stygge tingene Cutenews setter inn...

Ellers vi jeg takke alle sammen for tips og råd.

Mvh Vegard Melsom

Lenke til kommentar
Det er Cutenews som lager de slik

Fortsatt din side, så du kan ikke legge skylda på CN.

Angående grafikken så var den jo "fin", men det ble litt tomt i midten, dessuten så krakken litt herpa ut.

Også skjønte jeg ikke helt logo.jpg - hvorfor står det portefølje der? Det er jo en blogg.

Sommerversjon

porteføljesiden

abel-gutten

Endret av Domodyret
Lenke til kommentar
Det er Cutenews som lager de slik

Også skjønte jeg ikke helt logo.jpg - hvorfor står det portefølje der? Det er jo en blogg.

Har du aldri sett en portefølje som blir brukt til blog også? Er ikke akuratt noe å henge seg opp i...

Lenke til kommentar

Men i dette tilfellet har jeg valgt å gjøre det sånn.

Grunnen til det er at jeg gidder ikke ha en egen liten siden bare for bloggen.

Derfor har har jeg valgt å legge bloggen på indexen slik at man åpner med den, for så å gå videre til porteføljen hvis man vil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...