Qwert123 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ja det har seg sånn at alle vennene mine har fått meldig på mobilen der passord og brukernavnet for www.vigo.no står. Problemet er at jeg aldri skreiv inn mobilnummeret mitt der fordi jeg trodde det var nok med å bare legge inn mailen Nå har det gått noen dager og jeg har enda ikke fått mail... Har prøvd å finne den lappen vi fikk på skolen der pass og brukernavn står, men jeg finner den ikke Så det jeg lurer på er om det tar lengre tid når dem skal sende det på email? Begyner å bli litt redd for om jeg ikke kommer til å finne utav det nå Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ta å ring til vigo å be dem sende passordet på mail snarest. Bare husk at fristen for å takk ja til skoleplass går ut den 13.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 jepp. 13.07.2005 står det på lappen min Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 jeg klarer ikke finne noen telefon nummer på vigo.no Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) klippet fra vigo. 1. inntak er klart ca. 12. juli. Du vil da motta en SMS/e-post med melding om at inntaket er klart, og du vil få oppgitt bruker-ID og passord på nytt. Du må selv logge deg på www.vigo.no for å se hvilket tilbud du har fått, og for å registrere svaret ditt. 2. inntak er klart ca. 9. august. Jeg syntes det høres litt dumt ut med 1 dag på å bekrefte om du vil ha skoleplass eller ikke. Edit: endre quoten jeg ble litt klarer sånn Endret 9. juli 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 håper for all del det er riktig... viss ikke kommer jeg sikkert til å jobbe hos stefaren min 1 år Men hvorfor har alle vennene mine fått det på sms for noen dager siden da? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 For det er bare ca. dato, så bare ro ned du Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 ok jeg skal prøve å roe meg ned Lenke til kommentar
Spacerider Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Du må undersøke om det ikke står noe info på vigo.no dersom du har mistet lappen. Ellers så har du 8 dagers svarfrist ifra den datoen du har fått beskjed hvilken skole du har kommet inn på. Her i Rogaland er svarfristen 13. juli, Nordland: 16. juli. PS: Virket ikke som det sto noe nyttig på vigo.no, ring til inntakskontoret i ditt fylke, kanskje de kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå