Pug Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) ehm.. du er lvl 55 men vet ikke hvordan rogue staves? zOMG! En rogue som ikke klarer å stave klassen sin korrekt. Han må virkelig være dårlig, staving er jo en av de viktigste egenskapene til rogues. Edit: Ikke det jeg og også synes det er irriterende at klassen min ofte blir kalt en sminketype av mange Endret 11. juli 2005 av Pug Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 ehm.. du er lvl 55 men vet ikke hvordan rogue staves? zOMG! En rogue som ikke klarer å stave klassen sin korrekt. Han må virkelig være dårlig, staving er jo en av de viktigste egenskapene til rogues. Edit: Ikke det jeg og også synes det er irriterende at klassen min ofte blir kalt en sminketype av mange verre er vel de som skal kommentere det? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) zOMG! En rogue som ikke klarer å stave klassen sin korrekt. Han må virkelig være dårlig, staving er jo en av de viktigste egenskapene til rogues. Edit: Ikke det jeg og også synes det er irriterende at klassen min ofte blir kalt en sminketype av mange jeg sa da ikke at han er en dårlig spiller. mener bare at han i det minste burde vite hva han spiller Edit: Brde = Burde Edit2: men la oss nå ikke krangle. mente ikke noe vondt med det. Endret 11. juli 2005 av Nstin Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg har 300 I engineering og kan lage flawless arcanite rifle og thorium shells... Men INGEN vil ha den fine rifla mi...... har da starta med tailoring istedenfor mining for å tjene penger på mooncloth.. jeg får ta Dm da, men ingen er med.. angående 12 timer spilling daglig.... DET er sommerferie, da er bading 1. proritet... men takk for alle tips! kan vel bruke litt av hvert til å bli en rik mann, men en ting jeg lurer på.... Hva er Eye som noen nevte i en tidligere post her i tråden? "skaff deg duo og grinde demons i winterspring hvis de dropper ?eye? er du plutselig en rik mann" Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 zOMG! En rogue som ikke klarer å stave klassen sin korrekt. Han må virkelig være dårlig, staving er jo en av de viktigste egenskapene til rogues. Edit: Ikke det jeg og også synes det er irriterende at klassen min ofte blir kalt en sminketype av mange jeg sa da ikke at han er en dårlig spiller. mener bare at han i det minste burde vite hva han spiller Edit: Brde = Burde Edit2: men la oss nå ikke krangle. mente ikke noe vondt med det. tokk det ikke som vondt ment heller Lenke til kommentar
Canute Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 angående 12 timer spilling daglig.... DET er sommerferie, da er bading 1. proritet... Hihi, jeg bruker akkuratt samme grunn til å sitte inne 12 timer å spille. Det er jo sommerferie Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Yay! Loota Orb of Deception håper å få noen gull for den, hva er en fin pris? alliance argent dawn Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Henger i Tyr's Hand for tiden. Dropper noen 16 slot backbacks enkelte ganger. Gikk lett for 25g tidligere. Nå måtte jeg ned i 18g. Hva er normal-prisen på deres server? Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Solgte min for 21g Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Mellom 15 og 20. Mange som har mooncloth bag recipe og lager mooncloth. Har selv 3 char som lager dette for å få ned cooldown tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå