Gå til innhold

Hvordan skaffe seg penger til epicmount?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøp og selg på AH. Eneste måten å få raske penger på.

Bli med på Onyxia/BRS/MC "runs" så selger du det du evt. vinner som ikke er BoP

Vil helst si at du taper mer penger enn du tjener i MC. (Repairs og ammo), ikke er det mange drops heller man kan selge.. De droppene man får er ting man helst bruker selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
kansje litt off top eller on top men har noen et bra sted for rouge 56 og grinde $$ og xp? :)

Winterspring, Eastern Plagueland, Aszhara eller Silithus.

 

Aszhara er bra sted å farme gull. Alle som selger gull på ebay farmer for det meste der.

Lenke til kommentar

Som deg, er jeg også engineer. Er nå lvl 40 og har ca 300 gull og 315 i engineeringskill. Da har jeg i tillegg lånt vekk en del gull og brukt en del på utstyr. Jeg vil ikke ha hatt noen problem med å få nok til epic mount.

 

Det jeg tjente penger på, er å lage quest-items, dvs ting folk må ha for å fullføre et quest. Disse selger overraskende godt.

 

Her er noen tips;

 

Hi-explosive bomb. Selg for 6-10 g for 8 stk. Fortjeneste ca 2-6g pr. salg

Mithril casing. Selg for 1 g. Fortjeneste på ca 60s

Thorium shells. Selg for minst 1 g. Fortjeneteste på ca 60s

 

Disse har jeg hele tiden hatt til salgs på AH og er de jeg har tjent mest på. Ingrediensene kjøper jeg også på AH.

 

Andre ting som jeg også selger når jeg gidder;

 

Alle typer ammo

Shotguns

Bronze Tube

Schematics som jeg kjøper billig når jeg er på tur.

 

Stikkordet til å tjene mye er volum. Selg mye, selg ofte og vær billigst. Da selger du fort. Det er bedre å selge kjapt, enn å vente på at du skal kunne selge for en høy pris.

 

Til slutt vil jeg anbefale en add-on som heter Auctioneer, som logger prisene på AH og git deg tips når noe er svært billig. Det hender at noen legger ting ut til lavere buy-out pris enn det de burde. Kjøp gjenstanden og legg den ut til en mer riktig pris. Eksempel: Et epic-skjold (39 lvl) var lagt ut med buy-out 30g. Det er lite for epic-items uansett. Så jeg kjøpte det og la det ut med buyout 70g. Dagen etter var det solgt og jeg var 40 g rikere.

 

Egentlig dumt å røpe sånne triks, særlig salg av questitems da jeg nesten er alene om å selge slikt på silvermoon, men nå er jeg dritlei WoW og kommer sikkert ikke til å spille så mye mer, så værsågod. Denne måten å tjene penger på er utprøvd og kan anbefales.

Lenke til kommentar
kansje litt off top eller on top men har noen et bra sted for rouge 56 og grinde $$ og xp? :)

Winterspring, Eastern Plagueland, Aszhara eller Silithus.

 

Aszhara er bra sted å farme gull. Alle som selger gull på ebay farmer for det meste der.

ok de stedene men hvilke mobs dropper bra :p er det humanoids der noe som dør lett for en rouge etc?

Lenke til kommentar
ok de stedene men hvilke mobs dropper bra :p er det humanoids der noe som dør lett for en rouge etc?

ehm.. du er lvl 55 men vet ikke hvordan rogue staves? :hmm:

ehh gidd bland deg opp i det... :S sry for skrive feil er 56 :)

Endret av AltuZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...