Mr.M Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Noen andre som har prøvd dette programmet? Og, -har dere funnet noen media-filer?? Det er forøvrig freeware og ligger her, www.aadsoft.com/apicv/apicv.htm Programmet kan: "ApicViewer will search the Usenet Newsgroups that you select, downloads and displays files with high quality standard. APicViewer lets you see files as they download and browse them off-line. Any unwanted pictures, videos and sounds can be deleted. Header information including file size, dimensions, newsgroup,author, subject, etc, is available before each download. Støtter mange fil-typer: "Automatic multimedia files searcher and downloader. Ideal for pictures, movies and sounds: mp3, midi, mpeg, mpg, mov, qt, rm, viv, avi, wav, jpeg, gif, zip, rar...files Jaja, høres flott ut men jeg finner ikke noe å laste ned... Og jeg har satt opp prog. riktig. Hentet newsgroups, importert lista inn i Apicviewer osv. Kan noen si hvordan slike Newsgroups fungerer? Er det bare spam? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Det kommer an på hvilken server du bruker. Tele2 og Telenor har fjernet de fleste *.binaries.* pga av en dom som kom tidligere i år. Slik det grovt sett funker er at den som poster til en *.binaries.* ofte splitter det som sendes, og så må klienten du bruker sette dem sammen. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 19:53, LarsC skrev:Slik det grovt sett funker er at den som poster til en *.binaries.* ofte splitter det som sendes, og så må klienten du bruker sette dem sammen. aha, har sett noen slike filer ja. Lurer på; må man bruke sin egen serverplass hos f.eks. Telenor hvis man uploader noe? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 22:35, Hotbox skrev:aha, har sett noen slike filer ja. Lurer på; må man bruke sin egen serverplass hos f.eks. Telenor hvis man uploader noe? Øh, hva? Jeg forstår ikke spørsmålet. Telenor har ikke binaries lengre, og poster du binaries til en ikke-binaries gruppe, kan jeg garantere deg at folk (les: newsere) blir sinte. Og du kan bli klaget inn for abuse, noe som kan være litt ubehagelig. Men poster du til binaries-grupper, går ikke det du poster via din egen serverplass (ikke at jeg er helt sikker på hva du mener), det går rett fra klienten din til serveren, grovt sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå