SargatH Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hei. Jeg har tenkt til å oppdatere driveren min. Jeg har standard driver til ATi Radeon 9200 SE. Noen som kan gi meg steg for steg for hvordan jeg gjør det? Sist jeg gjorde det endte alt med at jeg måtte formatere for å få alt på plass igjenn, hadde ingen driver en stund å fikk ikke til å instalere ny heller Mvh Sargath Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Først må du fjerne dei driverane som du har. Gå til "Legg til eller fjern programmer" i kontrollpanelet, så fjernar du alt det som har med ATI å gjere. Last ned Driver Cleaner. Restart maskina og gå inn i "sikkerhetsmodus" (press F8 ved oppstart), fjern resten med Driver Cleaner. Last ned den nyaste driveren til ATI og installer den. Vist du gjer det slik treng du iallefall ikkje å formatere. Endret 9. juli 2005 av Elensar Lenke til kommentar
wiak Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Standard Driver = Windass driver? ellers så er det bare å laste ned ATI Catalyst fra https://support.ati.com/ics/support/KBAnswe...?questionID=640 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå