Chizzi_RoXe Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hei! jeg er en seriøs spiller av wow, er veldig datanerd og... bruker alle mulige hurtigtaster for og spare mest mulig krefter... men d jeg lurte på, kan jeg legge til en hotkey som f.eks [windows knapp + w = world of warcraf] ? det er nesten kun WoW jeg bruker pc'n til <<<Chizzi_RoXe>>> Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Er ikke helt sikker på det, men er det virkelig mye slit å trykke på en snarvei på skrivebordet? Lenke til kommentar
Chizzi_RoXe Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Er ikke helt sikker på det, men er det virkelig mye slit å trykke på en snarvei på skrivebordet? hehe faktisk ja når jeg trykker på det 10 ganger til dagen så hehe... men hvordan...? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 høgre klikk på Wow iconet på desktoppen trykk musepekeren på "shortcut key" tast en knapp du vil skal starte WoW... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Ahh - det klassiske 'bruke 100 ganger så lang tid på å løse problemet enn å faktisk gjøre ting slik de er idag'-opplegget. Hva med denne: http://www.snapfiles.com/get/hotkeys.html (PS: Kommentaren er ikke rettet spesielt mot trådstarter, bare kom til å tenke på en kollega av meg som herjet noe vanvittig og i praksis brukte flere dager på å sette opp et auto-rename-system for en håndfull filer som det tok ca. et halvt minutt å rename manuelt - og dette var en greie som bare skulle gjøres hver 14. dag ) Endret 9. juli 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå