chokke Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 "Overhørte" noen igår ang. cs og de sa at det var en som het white_diablo som var god, men overrated. Og jeg husker å ha spilt med en som kalte seg det i 1.5 og begynnelsen av 1.6 før han plustelig forsvant, så jeg lurer på om dette kan ha vært han. han hadde en klan som het geeksquaad i 1.5 som jeg nesten ble med i . er white_diablo norsk? hvis han er noe kjent da? skrives ikke nicket hans på en 1337 :!: måte? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har adlri hørt om han, men så er jeg ikke akkurat oldschool Vet det er noen av de her på forumet, kansje de har hørt om han? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 kan hende han bare er like lokal som meg eller [bokstavene] men er SF noen kjent klan? norsk? på tide å sove nå skjer vel om noen minutter. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 http://www.catchgamer.no/?module=users&f=profile&userId=9422 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 O.o har ikke lagt meg enda nei. kanskje det er han... hmmm... får spørre han på et eller annet vis da Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 White_Diablo er norsk, fra Tromsø faktisk. Han spilte 1.6 før, men gikk over til Source da det kom. Han er en av de aller beste CS:S spillerne i Norge, og spiller i myztc og på Team Norway. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 White_Diablo er norsk, fra Tromsø faktisk. Han spilte 1.6 før, men gikk over til Source da det kom. Han er en av de aller beste CS:S spillerne i Norge, og spiller i myztc og på Team Norway. Hvordan kan man bli best i noe der alt er tilfeldigheter? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 White_Diablo er norsk, fra Tromsø faktisk. Han spilte 1.6 før, men gikk over til Source da det kom. Han er en av de aller beste CS:S spillerne i Norge, og spiller i myztc og på Team Norway. Hvordan kan man bli best i noe der alt er tilfeldigheter? Quoted for truth. ^^ Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 White_Diablo er norsk, fra Tromsø faktisk. Han spilte 1.6 før, men gikk over til Source da det kom. Han er en av de aller beste CS:S spillerne i Norge, og spiller i myztc og på Team Norway. Hvordan kan man bli best i noe der alt er tilfeldigheter? Det der gidder jeg ikke å kommentere en gang. Du får ta en runde mot han, så skal vi se hva som er tilfelidigheter.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Du får ta en runde mot han, så skal vi se hva som er tilfelidigheter.. :!: Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 randomz randomiserte den totalt tilfeldige hitboxen og gikk "pro" i verdens største nabbelol randomspill. ingen av de gode 1.6 gutta har gått over til source, derfor er det fritt fram ;| Lenke til kommentar
munky Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 randomz randomiserte den totalt tilfeldige hitboxen og gikk "pro" i verdens største nabbelol randomspill. ingen av de gode 1.6 gutta har gått over til source, derfor er det fritt fram ;| Korrekt. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 White_Diablo er norsk, fra Tromsø faktisk. Han spilte 1.6 før, men gikk over til Source da det kom. Han er en av de aller beste CS:S spillerne i Norge, og spiller i myztc og på Team Norway. Hvordan kan man bli best i noe der alt er tilfeldigheter? Det der gidder jeg ikke å kommentere en gang. Du får ta en runde mot han, så skal vi se hva som er tilfelidigheter.. Hvordan kan man vise at man er best i et spill med å spille 1 runde? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) White_Diablo er norsk, fra Tromsø faktisk. Han spilte 1.6 før, men gikk over til Source da det kom. Han er en av de aller beste CS:S spillerne i Norge, og spiller i myztc og på Team Norway. Hvordan kan man bli best i noe der alt er tilfeldigheter? Det der gidder jeg ikke å kommentere en gang. Du får ta en runde mot han, så skal vi se hva som er tilfelidigheter.. Hvordan kan man vise at man er best i et spill med å spille 1 runde? Er du så trangsynt, eller bare later du som? Spill så mange runder du vil du.. tror ikke du vinner så mange av dem. Endret 10. juli 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg spillte med han i en source clan før. Han var ganske sjuk med AWM for å si det sånn. Husker ikke helt om jeg ble member i clanen eller ikke, men spillte litt med han. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 O.o jeg husker jeg var ca like god som han på 1.5 så han er litt kjent med andre ord. *lete etter forrige msn adresse* Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Han er kjent i source miljøet ja. Han er ikke bare sjuk med AWM Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Random, aldri hørt om. ha ha ha.... har du ikke hørt om han er det du som er random... spiller jo for team norge da^^ Lenke til kommentar
White_Diablo Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 o.o o.O O.o O.O er på #norge.css Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg