Ole ViLLMaNN Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 jeg kjøpte meg et Eltax Millenium 500 par i fjor og jeg har ingen forsterker... har dere noen forslag?? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=107621&cks=SPK Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Prisklasse? Surround muligheter? Farge, størrelse osv spiller ingen rolle? Litt mer informasjon er du snill Lenke til kommentar
Ole ViLLMaNN Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) spiller ikke SÅ stor rolle... Svart, må kunne spille litt høyt...Tja elrs er det vel ikke noe spess P.S må være mulig og koble til pc og tv ... (å få musikk fra pc og lyd fra fil på pc og tv ) Endret 9. juli 2005 av Ole ViLLMaNN Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) vi gjentar , hvor mye vill du bruke på forsterkeren ?? jeg kan gi deg alternativer fra 5000 og oppåver til det er er dyrere en hva røkke kan betale klart så dyrt ville jo vært overkill på no eltax greier Endret 10. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå