Gå til innhold

Kommentarer til enkelt design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er litt vel grått og hvitt. Jeg likte spesielt ikke de hvite boksene på den hvite bakgrunnen. Noen farger til hadde gjort seg bra. :)

Det er veldig kjedelig å bla seg gjennom siden. Kanskje du kunne ha egne sider for hvert tema?

Endret av MS-DOS modus
Lenke til kommentar

Nettopp det jeg ikke vil ha! Men begynner å vurdere det egentlig.. Har så lyst til å ha alt på en side, men ser jo at det blir for mye! Er lenge sia jeg har vært borti alt som heter HTML og PHP, så jeg er kanskje bare litt redd for å prøve igjen.. ;) Noen idèer til hva jeg kan gjøre for å løse opp designet? Er enig med at det blir litt kjedelig..

Edit: Ordna litt på sida nå..

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Enkelt var ordet!

Var ikke særlig "design" dette. Eneste grafiske elementer var jo gradienten i overskriftene og strekene i bakgrunnen. Ellers var det svart tekst på hvit bakgrunn. Som skate4life sier, er det også en fordel å dele opp siden. I hvert fall hvis du får mer innhold.

Lenke til kommentar

Bytt bakgrunns farge i hover på menyen til noe bare litt mørkere eller lysere enn det grå så har du noe der altså :)

edit, og fjern de stygge validerings knappene i bunn, Lag heller noe eget oppleg med link til valideringa. Og prøv og få hoover og foter til å ligge finere i samlag med de borders'æ du har. Virker litt som de ikke hører hjemme. Og en bitte liten farge endring som jeg sa om menyen på lorem ipsum bla bla bla greia eller bakgrunnen :)

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Koden er totalt messy og ikke clean eller valid! Men jeg orker ikke konse så veldig på å lage den perfekte side, det er nok for meg at den er brukervennlig og fin nok å se på!

Så er god kode med på å gjøre siden brukervennlig også da. ;)

Edit: Litt OT: Problemer med serveren din, MS-DOS modus? Opera-en min står bare og prøver å laste avataren din en stund, uten noe respons..

Endret av AfroDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...