lokeland Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Laget ei enkel side ikveld basert på et design jeg lagd for 3-4 år sida.. http://glisevask.frac.dk/ Kommentarer? Lenke til kommentar
bluet Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Jeg syns det er litt vel grått og hvitt. Jeg likte spesielt ikke de hvite boksene på den hvite bakgrunnen. Noen farger til hadde gjort seg bra. Det er veldig kjedelig å bla seg gjennom siden. Kanskje du kunne ha egne sider for hvert tema? Endret 9. juli 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Nettopp det jeg ikke vil ha! Men begynner å vurdere det egentlig.. Har så lyst til å ha alt på en side, men ser jo at det blir for mye! Er lenge sia jeg har vært borti alt som heter HTML og PHP, så jeg er kanskje bare litt redd for å prøve igjen.. Noen idèer til hva jeg kan gjøre for å løse opp designet? Er enig med at det blir litt kjedelig.. Edit: Ordna litt på sida nå.. Endret 9. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) En ting du MÅÅÅÅ gjøre er å dele opp tinga på forskjellige sider, ikke ha alt på en. det er ikke noe spesielt altså... OT: Musikksmak Heavy Metal / Trance Endret 9. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Enkelt var ordet! Var ikke særlig "design" dette. Eneste grafiske elementer var jo gradienten i overskriftene og strekene i bakgrunnen. Ellers var det svart tekst på hvit bakgrunn. Som skate4life sier, er det også en fordel å dele opp siden. I hvert fall hvis du får mer innhold. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Okey, har et nytt forslag: http://home.no.net/jarand90/aldrisalite/ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Bytt bakgrunns farge i hover på menyen til noe bare litt mørkere eller lysere enn det grå så har du noe der altså edit, og fjern de stygge validerings knappene i bunn, Lag heller noe eget oppleg med link til valideringa. Og prøv og få hoover og foter til å ligge finere i samlag med de borders'æ du har. Virker litt som de ikke hører hjemme. Og en bitte liten farge endring som jeg sa om menyen på lorem ipsum bla bla bla greia eller bakgrunnen Endret 10. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Bare å komme med en fargekode det vettu.. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Laget ei enkel side ikveld basert på et design jeg lagd for 3-4 år sida.. Koden ser jo ikke så veldig mye yngre ut enn de 3-4 årene, skal jeg være ærlig. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Siden minner meg om en sånn profil side på et forum. Syns siden din er helt grei, men bildene dine bør du komprimere. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Du bør fikse kodingen, og ha en hover på menyen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Er en slags profil ja! Helt enkelt.. Koden er totalt messy og ikke clean eller valid! Men jeg orker ikke konse så veldig på å lage den perfekte side, det er nok for meg at den er brukervennlig og fin nok å se på! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Gjorde noe nytt på kommando på et annet forum: http://glisevask.frac.dk/nytt/ Lenke til kommentar
bluet Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Jeg tror litt mer grønt hadde gjort seg. Kanskje #22EE88 som bakgrunn? Og få på en kantlinje nederst også. Det ser ut som innholdet renner ut. Endret 10. juli 2005 av MS-DOS modus Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 På den nye da eller? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Gjorde noe nytt på kommando på et annet forum: http://glisevask.frac.dk/nytt/ er du utro mot hw? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Bare et privat forum med folk som lager enkle sider og tror de kan alt.. Off.. Blir litt provosert over sånne som egentlig ikke vet hva de snakker om, men uansett! Mer farge? Okey okey.. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Koden er totalt messy og ikke clean eller valid! Men jeg orker ikke konse så veldig på å lage den perfekte side, det er nok for meg at den er brukervennlig og fin nok å se på! Så er god kode med på å gjøre siden brukervennlig også da. Edit: Litt OT: Problemer med serveren din, MS-DOS modus? Opera-en min står bare og prøver å laste avataren din en stund, uten noe respons.. Endret 10. juli 2005 av AfroDude Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Joa, men er ikke koden på førstnevnte side grei nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå