zarz Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg har sett f.eks aladdin live chip, finnes sikkert fler, men virker de? Jeg har selv en vanlig aladdin chip i xboxen min som jeg kjørte med uten chip når jeg spillte på live, likevel ble jeg banna! Blir man det med disse live kortene? Noen erfaringer? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har sett f.eks aladdin live chip, finnes sikkert fler, men virker de? Jeg har selv en vanlig aladdin chip i xboxen min som jeg kjørte med uten chip når jeg spillte på live, likevel ble jeg banna! Blir man det med disse live kortene? Noen erfaringer? På forhånd, takk! kansje du hadde satt inn større harddisk? ja det skulle vel virke med din gamle å.. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Skjønner ikke hvorfor jeg ble banna da.. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 hvis du går inn i xbox live med chippen (uansett hva den heter) blir du bannnet. Med andre ord, man kan ikke spille piratkopier på xbox live. som tidligere nevnt vil bytte til større harddisk (eller mindre for den slags skyld) ETTER at du har registrert en live konto, føre til banning. Du må altså slenge inn en eventuelt større harddisk før du registerer deg på live. Mener å huske at det ikke er HDD som blir bannet, men en eller annen individuell kode som er uforandrelig, man kan med andre ord ikke bli un-bannet, uansett bytte ac HDD eller chip. Håper dette klarer opp (PS: du har sansynligvis byttet HDD ETTER at du registrerte Live kontoen, det blir det ban av) Lenke til kommentar
zarz Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (PS: du har sansynligvis byttet HDD ETTER at du registrerte Live kontoen, det blir det ban av) Nei.. Jeg satte inn chip og HDD samtidig for et år siden. Jeg benyttet en gratis LIVE kode som jeg fikk av en venn som utgår den 25 juli, dvs at jeg registerte meg den 25 mai. Lenge etter at jeg satte inn ny HDD. Skjønner egentlig ikke hva jeg har gjort galt Kjipt Microsoft ikke avsører hva de sjekker på xb for å banne Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 skulle vel tro xbox live banna alt annet en original HD. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Nei. Man skal kunne bruke større HD uten å bli banna. Det kan hende at jeg har vært i live menyen i et backup spill e.l Det blir det nok banning av. Men kan ikke huske det, kanskje det ble gjort en av de kveldene når vi linker.. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Her står det masse informasjon om Live på en moddet Xbox Endret 12. juli 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvorfor ikke bare kjøre X-Link Kai? Er jo like greit det som å kjøre live, hvis du har chippa burk da.. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har prøvd både kai og xbconnect. Liker Live tjenesten MYE bedre ! Kai fikk jeg forresten ikke til å gjøre noe på. xbconnect fikk jeg til å joine, men ikke hoste. Virker som xbconnect har problemer med ZyXel rutere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå