B@ron Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Plutselig funka det ikke for meg å spille CSS eller world of warcraft lenger, det funker, men lagger no sykt! Hva kan være feilen? høres ut som vifta tar i mer også (bråker mer) Ta en titt! CPU 99%? http://photobucket.com/albums/v143/BaronKa...rrent=hmmmm.jpg http://photobucket.com/albums/v143/BaronKa...urrent=hmmm.jpg Endret 8. juli 2005 av B@ron Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 99% CPU er ledige resurser. Har du sjekket temp på CPU? Lenke til kommentar
B@ron Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 hvor sjekker jeg det? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hvor sjekker jeg det? Du kan sjekke det i bios eller med eit program, f.eks Everest. Lenke til kommentar
B@ron Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 får ikke lastet ned Everest. Nedlastingen stopper :/ Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 får ikke lastet ned Everest. Nedlastingen stopper :/ javel, sjekk det i biosen da. Lenke til kommentar
B@ron Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Om du kan forklare meg hva det er så? Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Om du kan forklare meg hva det er så? Trykk "delete" under oppstart så er du der... Lenke til kommentar
B@ron Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Det stod ikke noe om temperatur der Lenke til kommentar
B@ron Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 jeg kunne velge mellom å trykke på F2 og F12 , F2 kom det opp en liste med forskjellige ting, men fant ikke noe temp. Lenke til kommentar
B@ron Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 jeg har Everst lastet ned nå, men finner ikke noe som viser gradene der inne? kan du forklare meg hvor det er? Lenke til kommentar
B@ron Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 jeg fant noe. WDC WD1200JB-75FUA0 38 °C (100 °F) Lenke til kommentar
Panda5 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hei B@ron, Temperaturen du nå ser på er antakelig harddisktemperaturen, på samme stedet (Maskinnavn >> Sensor) skal det stå en oversikt over noen andre temperaturer også, som hovedkorttemperaturen. Men legg merke til at det kan være noe varmere enn det du er vant til grunnet sommervarmen, det kan også være årsaken til at viften din begynner å støye når du starter WOW, fordi den må jobbe hardere for å opprettholde en bestemt temperatur. Når jeg ser på prosesslisten du har lagt ved så ser jeg at du har en del unødvendige ting aktivert, dersom de spillene du spiller ikke krever nettilgang kan du f.eks. også deaktivere brannmur/antivirus ettersom dette ofte krever en del systemresurser. Håper dette hjelper, så er det bare å si: Let the game begin Lenke til kommentar
B@ron Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 står bare 1 temperatur der.. den jeg posta her Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 da har du vel ikke noen sensor da... legg hånda på kjøleelementer og kjenn selv... brenner du degt.. ja da veit du problemet Lenke til kommentar
B@ron Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 skal prøve , men hvor er kjøleelementet? vifta? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 ja, eller den metall dings kloss tingen som sitter under vifta.. bare legg baksia av hånda mot den, og kjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå