Gå til innhold

Ferdig-PC fra NetShop, gode greier?

Anbefalte innlegg

Skal begynne å studere til høsten, og da trenger jeg en ny PC. Tenker å kjøpe en stasjonær til ca. 10 000 inkl skjerm, og en billig bærbar. Den bærbare tror jeg imidlertid at jeg venter litt med. Den stasjonære skal brukes til spill, internett og oppgaveskriving. Jeg har sett på PCen fra NetShop som koster fra 9995,-. Tenkte meg denne uten medfølgende tastatur, høyttalere og webcam og med Benq FP937s+ istedenfor den som er standard (8ms og DVI vs 16ms og VGA). Prisen havner da på 10 576,-

Dette synes jeg virker som en veldig god deal. Er folket her inne enig, eller finnes det andre alternativer som er bedre og billigere? Er åpen for selvbygg, selv om det mest kompliserte jeg har gjort i PCen min er å montere CD-brenner.... :!:

Til slutt: Hvordan er rammen og PSUen på denne PCen? Rammen er jo svært billig, og PSUen kanskje i minste laget med tanke på fremtidige skjermkort? Noen som har erfaring med denne PCen? Støynivå f.eks.

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er mange som liker det kabinettet og det har fått bare positiv omtale så langt jeg har sett. psu'en er god nok nå, mene jeg tror den kanskje kan bli litt svak etterhvert.problemet er at det går vistnok ikke å¨bytte psu'en i det kabinettet...

på den annen side så har det nyeste skjermkortet til nvidia faktisk redusert strømforbruket med 26watt i forhold til forrige toppmodel, så det er ikke sikkert heller :)

sånn ellers så virker det som et ok kjøp, jeg har benq 937s selv, valgte denne da testen på hardware bl.a fikk fram at fargene er bedre på den utgaven jeg har, plus at den er ca 300 billigere også :D

Lenke til kommentar

vis jeg var deg, ville jeg nok venta til ca 20-25 august, da kommer netshopene med nye tilbud. jeg skal selv kjøpe meg pc når dinside får testet disse pc`ene

men får all del, vis du vil ha pc nå. gå for Netshop

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...