aaan1 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Etter ca 5 min med spilling så lagger det sinsykt i 15/20 sekunder. Dette skjer i alle spill, gamle og nye. Har sjekka drivere til skjermkort, søkt etter spyware og virus, men kommer ingen vei. Datamaskinen har følgende specs: Pentium 4 3,2ghz 1 gb ram POV Geforce 6600 GT Realtek AC97 onboard lydkort Har ikke peiling hva som forårsaker det, ekstremt irriterende. Noen som kan hjelpe Mvh meg Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg tror varme kan være en faktor her. Har du god kjøling i kabinettet? Hvis du har en vifte, og vifteplass på siden av kabinett døren, sett på en vifte der. Hvis du ikke har det, så kan du prøve og fjerne sidedøren, sette en bordvifte elns som blåser luft mot skjermkortet, og se om det blir bedre av det. Lenke til kommentar
aaan1 Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Varmen i skjermkortet ligger på 52 grader når jeg spiller, og GPU ligger på ca 46. Så er ganske sikker på at varme ikke er problemet. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Varmen i skjermkortet ligger på 52 grader når jeg spiller, og GPU ligger på ca 46.Så er ganske sikker på at varme ikke er problemet. Er det cpu du mener? Endret 9. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Varmen i skjermkortet ligger på 52 grader når jeg spiller, og GPU ligger på ca 46.Så er ganske sikker på at varme ikke er problemet. Er det cpu du mener? Skjermkortet. GPU = Graphics processing unit Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Varmen i skjermkortet ligger på 52 grader når jeg spiller, og GPU ligger på ca 46.Så er ganske sikker på at varme ikke er problemet. Er det cpu du mener? Skjermkortet. GPU = Graphics processing unit Jeg vet det, ser bare at han har skrevet temp. på skjermkort og GPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå