Erik_Lothe Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei, jeg trenger en trådløs router, men den må også ha tilkobling for kabel (4 porters switch eller noe). Det er viktig at den er stabil, og ha ganske god overføringshastighet, hvertfall på kabel-delen. Jeg skal kople til en pc med kabel som jeg skal bruke DC++ og bitcomet på, så det må gå ann å åpne porter (men det gjør det vel på alle routere?) Rekkevidden trenger ikke å være såå kjempebra, men den bør holde over 15 meter. Men det er viktig at den er stabil, har ikke lyst på sånn dritt som hopper ut hele tida. (msn logges av og på, stream-filmer stopper, sånne ting) Jeg håper noen her har gode råd og en ting til, den bør ikke koste så mye mer enn 1000 kr, helst en billig en, men kan jo også gå mot f.eks. 1500 hvis det er nødvendig Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Belkin !!! min kosta ca 1200 på elkjøp, den er digg, kan kople til 60 trådløse og 4 ledning pcr =) Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 IKKE BELKIN!! Er bare trøbbel, kjøp heller en Linksys WRT54G. Stabil og god rekkevide Lenke til kommentar
Tvangen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Enig kjøp heller Linksys. Den er konge. Link: Linksys Lenke til kommentar
runel Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Jeg henger meg på det som andre har anbefalt her, Linksys Endret 9. juli 2005 av runel Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 har selv hatt 2 routere 1x D-Link 624 et eller annet og nå en TopCom. vet om fler som har TopComen og de er ganske fornøyd. det er jeg også forresten. det er 4 utganger på routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå