c-NOfx Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jeg har problemer med min maxstor 200 gig sata. den er kjøpt for en måned siden og den fjusker nå. dette har skjedd 2 ganger og jeg har misstet all info som jeg hadde på den. Plutselig kommer det opp ved oppstart "finner ikke C:\WINDOWS\system32\config\system filen" du kan løse problemet ved å trykke r i installasjons programmet windows. Fan da.. det funker ikke å reparere. jeg får kontakt med harddisken på en anna pc når jeg har et anna operativsystem og 200 giggen som slave. men får ikke kjørt den som master. det er da feilen kommer Noen som kan hjelpe?? Endret 8. juli 2005 av c-NOfx Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Du kan ha operativsystemet selv om den står som slave. (Operativsystemet må ligge på den første primary-partisjonen) Har du partition magic? Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) ja har det! men tror den er på den første primary! installerte jo bare automatisk xp på den.. det skal jo ikke være noe problem?! Endret 8. juli 2005 av c-NOfx Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hva slags disk er den andre disken? Hva skjer når du mister alt på disken? Du kan faktisk legge XP på den andre disken under innstallasjonen, men noen oppstartsfiler vil ligge på den første primary-partisjonen. Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 har bare 1 harddisk. å det er 200 giggen. det er den som er fucka.. men jeg skulle koble den til en anna maskin for å se om den funket og om jeg fikk kontakt. å det gjorde jeg.. men jeg vil ha bort problemet som oppstår under oppstart.. får meg ikke inn på hardisken i det hele tatt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Det er mulig at det er feil med harddisken. Brukte du SATA-drivere unnder installasjon av windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå