Serqevx Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 seriøst gutta. jeg spiler ikke...fikser bilder av huset mitt i mroraaa... var på konge fest nå. men dro hem litt for tidlg!!! skfuf Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Ingen dame med hjem? fysj! Gå å legg deg! Edit: nok OT, her bor jeg! Endret 8. juli 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ingen dame med hjem? fysj! Gå å legg deg! samme sier jeg btw skal komme med noen nye bilde av huset i morgen nå er det nokk OT her , slutt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Strandhuset vart sett fra stranden. De andre husene kommer snart. Yeah right, da er kanskje dette resten av huset? http://beachcomber-house.com/photo/Pre-move-in Og på forsida på sida http://beachcomber-house.com/ Det stemmer, det er feriehuset vart. Hva da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 bildet av mitt fine hus kommer i morra eller om noen timer med andre ord... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Her ser dere et bilde av huset mitt under vårengjøringa i fjor Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 kommer tilbake med bilder av huset seinere. her er noen bilder jeg tok før i dag rundt huset. naboen og slikt: http://www.home.no/mangadbz/1800bilder/ Jævli digg tre du hadde til høyere på bilde CIMG0445.JPG Lenke til kommentar
Spacerider Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Det stemmer, det er feriehuset vart. Hva da? Det vil jeg også ha! Bedre å ha ett slikt drømmepalass en ei jævla råtten hytte på Bjerkreim. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Kan det være fra innsiden av huset? det er jo huset det også... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har soverom inne ved vinduet rett ved søpplekassene og postkassa, er der jeg pleier å ligge å kødde med postmannen om morgan noen ganger. Gjør alt ifra å lage "syke stønnelyder" , til å skremme mannskiten ut av dem, Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har soverom inne ved vinduet rett ved søpplekassene og postkassa, er der jeg pleier å ligge å kødde med postmannen om morgan noen ganger. Gjør alt ifra å lage "syke stønnelyder" , til å skremme mannskiten ut av dem, :!: hahe!! jeg har også vinduet som du har. det skal jeg faen meg gjøra :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Det stemmer, det er feriehuset vart. Hva da? Det vil jeg også ha! Bedre å ha ett slikt drømmepalass en ei jævla råtten hytte på Bjerkreim. Det er ikke direkte kjipt, nei. Jeg kan se stranden akkurat na, fra datapulten. Skal ned der straks. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Kommer med bilder i morgen Ikke for å skryte men jeg syns mamma og pappa har gjort en _STOR_ jobb med hagen.. *edit* bah kunne ikke dy meg ^^ BILDER Når vi kjøpte huset var det følgende i hagen: Et blomsterbedd, og en jordbær åker, og 30 trer av typen gran, og dette var innenfor gjerdene, og nedenfor var det også skog, så nå mangler vi bare å få naboen nedenfor E6 til å ta ned litt av skogen sin.. De to tingene jeg er mest fornøyd med er Plattingen nede med tak over, og dammen *edit nr 2* Det ligger en del materiale under verandaen og "toppen" på pipen har falt ned.. Det er litt stygt å se på ^^ OG siden mamma og pappa er borte så gidder jeg bare ikke å klyppe plenen før dagen før de kommer Endret 9. juli 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Tok disse bildene nettopp Huset ligger i Sandnes og er godt gjemt. Den som har sett det har et meget godt øye! Lenke til kommentar
Spacerider Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Stor hage til å ligge i Sandnes. Er det i Sandnes sentrum eller litt bortenfor? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Er det bare meg eller syns jeg at det der var et lite hus? (kjeller?) Endret 10. juli 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
Gef Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Stor hage til å ligge i Sandnes. Er det i Sandnes sentrum eller litt bortenfor? Det ligger rett utenfor. Alle i nabolaget mitt har ganske store hager (vi har vel kanskje den største). Du kan si at hagen går rundt omtrent hele huset utenom den delen du ser på bilde nr. 1. lolminator^: Nå har det seg slik at huset vårt er ganske langt og ikke så mange etasjer (langsiden er 30 meter og huset har 2 etasjer med et lite loft). For min familie på 5 er det faktisk mer enn stort nok! Om du syntes det er lite for din smak er meg ett fett. Vi klarer oss utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå