Gå til innhold

Huset ditt/der du bor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ranch.jpg

 

 

Jeg har soverom inne ved vinduet rett ved søpplekassene og postkassa, er der jeg pleier å ligge å kødde med postmannen om morgan noen ganger. Gjør alt ifra å lage "syke stønnelyder" , til å skremme mannskiten ut av dem, :p

:!: hahe!! jeg har også vinduet som du har. det skal jeg faen meg gjøra :!:

Lenke til kommentar

Kommer med bilder i morgen ;)

 

Ikke for å skryte men jeg syns mamma og pappa har gjort en _STOR_ jobb med hagen..

 

*edit* bah kunne ikke dy meg ^^

 

BILDER

 

Når vi kjøpte huset var det følgende i hagen:

 

Et blomsterbedd, og en jordbær åker, og 30 trer av typen gran, og dette var innenfor gjerdene, og nedenfor var det også skog, så nå mangler vi bare å få naboen nedenfor E6 til å ta ned litt av skogen sin..

 

De to tingene jeg er mest fornøyd med er Plattingen nede med tak over, og dammen :)

 

*edit nr 2*

Det ligger en del materiale under verandaen og "toppen" på pipen har falt ned.. Det er litt stygt å se på ^^

 

OG siden mamma og pappa er borte så gidder jeg bare ikke å klyppe plenen før dagen før de kommer :p

Endret av lolminator^
Lenke til kommentar
Stor hage til å ligge i Sandnes. Er det i Sandnes sentrum eller litt bortenfor?

Det ligger rett utenfor. Alle i nabolaget mitt har ganske store hager (vi har vel kanskje den største). Du kan si at hagen går rundt omtrent hele huset utenom den delen du ser på bilde nr. 1.

 

lolminator^: Nå har det seg slik at huset vårt er ganske langt og ikke så mange etasjer (langsiden er 30 meter og huset har 2 etasjer med et lite loft). For min familie på 5 er det faktisk mer enn stort nok!

 

Om du syntes det er lite for din smak er meg ett fett. Vi klarer oss utmerket!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...