eUnaas Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Jeg får besked om å stjle en Yardie Car... Men hvordan ser den ut? hvor finner jeg den? hvorofr er det ikke noe "prikk" på kartet? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Google er din venn. http://guide.grandtheftauto3.net/staunton/m28.php Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 ...hum... Jeg finner ikke bilen... Sikkert noe galt med spillet mitt så jeg mangler akuratt denne. Hvordan ser den ut? Det må da være noen av dere der ute som har klart dette opdraget... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 d**ven... der var den jo :smile: skjønner ikke hvorfor jeg ikke har funnet den før. Tøft setetrekk foresten ...for ikke å snakke om at man kan heve og senke bilden:D Lenke til kommentar
klo Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 18:16, eunaas skrev:Tøft setetrekk foresten ...for ikke å snakke om at man kan heve og senke bilden:D trykk litt på num padden så ska du få se att den kan mer en å bare senke og heves :smile: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 så sinnsykt tøfft. Spillet fortestter å overaske meg enda... GTA3 er jo nesten perfekt... Jeg ville gitt det 97/100 poeng eller noe. Nesten det eneste som trekker ned er at de ikke har bil-lisens... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå