twicedice Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Trenger en skole pc til høsten og da snakker jeg om noe billig, skal stort sett bruke word og noen video/bilde redigerings programmer... og noen spill siden bokført saldo for tiden er 64kr.- er det noe billig jeg er på jakt etter. fra 1kr - 6000kr takk for tips Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Oioi, dette blir en hard nøtt. Spill, bilde/video behandlig til under 6000. Denne er under 6000, men vil den duge til kravene dine?(nei) Denne koster 6500, har 1024 ram(utrolig nok), så kanskje. Får samme pc med mindre ram under 6000. Kanskje lurt å spare litt mer penger, nærmer du deg 10 000 har du en pc du har mye mer glede av til bilde/video/spill. Til 10 000 får du en grei 1557, kvaliteten er litt opp og ned, men ganske mye pc for pengene. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 http://www.shg.no/produkter/infobox.asp?va...70&lokation=%02 Er kanskje ikke en reser men får kanskje ikke stort bedre. Jada jeg vet at den kosta litt mer enn det du ville den skulle koste. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Må vell kanskje gjøre noe kriminelt og si 7000 - 7500kr. Får jeg noe pc til de pengene? Kan vell egentlig se bort fra spill siden jeg har en tip top stasjoner. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kan kanskje satse på noe brukt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå