carl-kr. Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 hei! bygd meg ny pc..men jeg har oppdagen en rart ting.. når jeg spiller blir det ekko lignende lyd?! jeg har et msi hovedkort, drivere til det integrerte lydkortet er instalert fra den medfølgende cden.. noen som har hadd samme problem? utrolig irriterende!! takker for hjelp. Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Skifta hovedkort igår og var misfornøyd med lyden. Fant et nytt ikon på kontrollpanelet kalt Realtek HD Audio Manager for å stille lyden, det hjalp litt. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) hei! bygd meg ny pc..men jeg har oppdagen en rart ting.. når jeg spiller blir det ekko lignende lyd?! jeg har et msi hovedkort, drivere til det integrerte lydkortet er instalert fra den medfølgende cden.. noen som har hadd samme problem? utrolig irriterende!! takker for hjelp. Jeg har nettopp bygget min egen data (skulle forestten kjøpe samme hk som deg, men skiftet i siste liten til ABIT hk!), og har helt samme problem! ... eller nei, jeg bare lurte deg! Jeg har et annet problem, får kun lyd i høyre høyttaler (det er ikke høytalerne som er noe i veien med! ) Endret 9. juli 2005 av Arsenal_RULES Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg har nettopp bygget min egen data (skulle forestten kjøpe samme hk som deg, men skiftet i siste liten til ABIT hk!), og har helt samme problem! ... eller nei, jeg bare lurte deg! Jeg har et annet problem, får kun lyd i høyre høyttaler (det er ikke høytalerne som er noe i veien med! ) ååå det hjalp meg jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå