Makky Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jeg oppgraderte til nyeste nvidia driver, men nå er all filmavspilling helt jævelig å se på. Det gjelder både dvd og filmer/klipp som er på maskina. Alle spill/3dmark er topp! Maskinvare: 3500+ A8N Deluxe 1Gb minne GF 680Ultra Før jeg oppgraderte driveren så fungerte alt topp. Noen som vet hva driveren har gjort, og løsning på dette? Si ifra hvis "print screen" er ønskelig" Endret 8. juli 2005 av Makky Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Gå inn under nVidia fanen i driveren din (høyreklikk på skrivebordet, egenskaper, innstillinger, avansert, nVidia...) Her finner du color correction. Denne står nå satt på "Desktop". Skal settes til All. -KJ EDIT: Rett opp evt. feil på ordlyd hvis det ikke stemmer. Gjorde det hos en kunde i går så det kan hende jeg husker litt feil ordlyd. Endret 8. juli 2005 av jevel Lenke til kommentar
apwr Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dette problemet har blitt tatt opp så mange ganger at det burde blitt en foreløpig "sticky". Lenke til kommentar
Makky Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Hjertelig takk! Endelig kan man nyte god film på pc Prøvde å søke/lete etter et slikt problem..men mulig jeg er "sommer-blind" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå