Arsenal_RULES Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Halla, jeg har et lite problem! Har bygget min egen data, men lyden funker kun i den ene høytaleren. (Høytalerne funker fint på den andre dataen, så problemet ligger ikke i høytalerne) Er det problem med en driver, eller er det hovedkortet som kanskje er litt fucket?! Den driveren jeg installerte var ikke windows logo testet, kom det opp når jeg installerte den, er det her problemet ligger?! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ja det er mulig at problemet ligger i driveren(e). Men jeg vil likevel anbefale at du sjekker kablene til høyttalerene. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Greit, for ta å sjekke ut det da, ingen flere tips?! Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Dette skjer ofte med meg også! men det funker fint og bare restarte her hos meg =) Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Bare å restarte, hva mener du, installere windows på nytt?! Jeg ber dere, please kom med noen gode tips, funker faen ikje! Lyd i den ene høytaleren lite aktuellt! Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 og mens du holder på, så test noen andre høytalere, og se om du har stilt på balansen, hvis du feks bruker winamp prøv media player =) Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå