wil Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 hei. satt nettopp å så på noen på msn via Web Cam. dette går jo fint, men jeg ser at begge mine nettverksskjermer helt nederst i høyre hjørne lyser grønt hele tia når Web Cam visning står på. er dette normalt? kan hende at det er jeg som aldri har lagt merke til det før. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jepp. Webcammet bruker så mye kapasitet det klarer. Desto bedre linje, desto bedre kvalitet mtp. oppdateringsfrekvens og bildekvalitet. (mest oppdateringsfrekvens) Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 ok. takk for svaret. jeg har en 2 mbits linje her, men det er 4 andre datamaskiner som er kobla samtidig som min. men da vet jeg at dette er vanlig. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Denne tråden er feilpostet og hører bedre hjemme i Webkamera. Raportert til en moderator. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Som flytter den dit fra "Annet om hardware" Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 ok. takk for svaret. jeg har en 2 mbits linje her, men det er 4 andre datamaskiner som er kobla samtidig som min. men da vet jeg at dette er vanlig. vell hvist du "viser" kamerat til andre er det uploaden din som teller , hvor mye har du der ?? det er somregel 256 eller 512 på en 2mbit line , begge burde fungere fint til webcam leking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå