simerix Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg har fått en innfeksjon i Tannkjøttet, rødt og sårt, og når jeg pusser svir det noe som fankern, og jeg begynner å blø. Hjelp!! Hva må gjøre for å drepe den fordømrade innfeksjonen? Er det noe spessielt munnskyllevann eller noe sånt jeg kan ta? Takker på forhånd for alle seriøse svar Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Lure på om jeg hadde noe slikt. Hos meg gikk det over av seg selv. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hadde det samme litt tidligere i sommer. Bare puss litt forsiktig der og så er det borte om noen dager. Går så bra så. *klappe på* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hiv i deg Corsodyl eller Listerine, smaker dritt, men skal visst nok hjelpe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 har også hatt det samme og såvidt jeg vet skyldes det dårlig tannhygiene... er iallefall det jeg har blitt fortalt... vær flink med tannpussen så går det nok over skal du nok se. (så får du en suss også) Lenke til kommentar
Spacerider Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (så får du en suss også) OK Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hvis du har tilgang til 96 så kan du ta og dyppe en bommuls dott i 96 ta en liten nål og stikke hull på byllen (hvis det er byll). ta 96 dotten og plasser den over stedet der infeksjonen er og hold den der i ca 10 min. det kommer til og svi som bare fan, men det funker. har brukt det trikset flere ganger selv (og på andre sår) og det funker mvh nokiakiller PS: IKKE GJØR DETTE HVIS DU SKAL KJØRE BIL ELLER ANDRE KJØRETØY Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvorfor ikke gå til tannlegen å spør som har erfaring, isteden på et hw forum? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hvorfor ikke gå til tannlegen å spør som har erfaring, isteden på et hw forum? Vi som driver med modding og tweaking av alt mulig rart skal nok klare å fikse en stakkars tannkjøttinfeksjon. Satser på at dette blir ny worklog. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Hiv i deg Corsodyl eller Listerine, smaker dritt, men skal visst nok hjelpe. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå