Crispin Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Sjiftet litt om på harddiskene for ei stund tilbake, og nå er det noen bilder i ei mappe som ikke vil vise. Ca 5-10% virker, resten viser ingen bilder. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få bildene til å virke? Er en stor samling, og det ville vært et stort tap viss jeg ikk kan få dem til og virke Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hva slags bilder? Hva slags program bruker du? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Det er vanlige jpg bilder.Når jeg trykker inn på dem får jeg bare beskjed på windows picture and fax viewer, no review available. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Prøvd å bruke et annet bildevisning prog? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Du kan prøve dette bildevisningsprogrammet: http://www.faststone.org/ Det skal være bra, og er gratis. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 ja har prøvd og åpne det i paint og acdsee. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 (endret) Kan du legge ved et av bildene som ikke vil vises? Endret 10. juli 2005 av efikkan Lenke til kommentar
lars@digitalimpuls Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hva mener u med at du ikke får dem til og virke ? Er det at du ikke får vist dem i windows eller det at du ikke får kopiert dem i fra det stedet til et annet sted på disken? Om du får kopiert bildene i fra der de ligger til et annet sted på disken så er det veldig stor sjanse for at bildene ligger der, men bare det at windows har problemer. Om du ikke får til og kopiere dem til et anet sted på disken eller til en annen disk, eller brent dem ut på en cd så er det nok uheldig vis store sjanser for at bildene har gått tapt Lars Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 JEg får kopiert bildene rundt forbi, har prøvd og kjøre filene gjennom et par recovery program, uten hell. Kan legge ved et bilde her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå