B4stian Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ja, skal være borte en ukes tid og vil da kjøpe et godt data/hardware-blad. Noe liknende hw.no i papirformat. Finnes det noen engelske eller skandinaviske som er å anbefale? (Håper det ikke gjør noe at jeg postet i denne kategorien) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 pc gaming world:= er dog et spill blad men står en del om hw og Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 En ukes tid..Et blad???? hvor lang tid bruker du på et blad?? hehe. Norske Pc gaming World.Et utmerket datablad Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Alt om data som er dansk er også ganske bra Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 T3 Tja, kanskje ikke et helt reinspikka datablad... Men det er jo ganske så trivelig likevel Lenke til kommentar
Saet Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Sjekk om du får tak i Extreme Tech på nærmeste blad butikk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Skal jo gjør noe annet enn å lese på ferien da Hvordan type blad er Extreme Tech? Lenke til kommentar
wil Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 PCPro kunne vært noe, men de har blitt slått sammen/kjøpt opp av Hjemmepc mener jeg det var. da ble jeg skuffa for jeg var veldig stor fan av det bladet. så nå har jeg slutta å kjøpe datablader. Lenke til kommentar
whom Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 PCPro kunne vært noe, men de har blitt slått sammen/kjøpt opp av Hjemmepc mener jeg det var. da ble jeg skuffa for jeg var veldig stor fan av det bladet. så nå har jeg slutta å kjøpe datablader. Samme her. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Abbonerte på PcPro og slutta og abbonere da de gikk sammen med Hjemepc. Synes ikke HjemmePc er like bra. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 HjemmePC er greit, men er liksom ikke lagd for de mer proffe brukerne, men finner fortsatt en del interessant lesestoff der! K-Komputer er IKKE å anbefale.. Møkkadårlig uten interessant stoff! Kommer med late news og ting som interesserer med avanserte IT brukere mitt i rumpestumpen! Digital World synes jeg er fint, men er jo mer om lyd & video da.. Hvorfor ikke dra til Narvesen å se hva du selv liker da? Er jo lov å bla litt å se om emnene treffer dine interesser.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå