norco89 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) hehe....har aldri prøvd og overklokke før så eg tenkte å prøve med min AMD 1800XP+... litt relevant om HW først: Hovedkort: MSI KT3 ULTRA2 Series (VIA KT333 Chipset based). CPU: AMD XP 1800+. Har lest overklokking sine nybegynner guider, men når eg skulle prøve med min så reagerte ikkje monitoren, så eg måtte resette biosen med å ta ut av batteriet... Har noen peilng? MvH toen Endret 8. juli 2005 av toen Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hva eksakt var det du prøvde på? Lenke til kommentar
norco89 Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 prøvde å øke CPU FSB Clock til 140-150, men når maskinen restarta, ville ikkje monitoren reagere, så eg måtte resette BIOSEN med å ta ut batteriet i HKet... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 hvor mye er standard innstilling? Ta maks 2-3 opp om gangen, hvis det blir for mye, vil det skje det som skjedde hos deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå