Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Norton vil ikke fjerne seg :(

Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk meg en lur ide om at jeg skulle innstallere Norman p åpc-en i stedet for Norton.

Så jeg avinnstallerte Norton antivirus og internett security, trodde jeg...

Etter at jeg hadde avinnstallert og restartet pc-en så innstallerte jeg norman, og den funket ikke litt engang!

Avinnstallerte norman og skulle reinnstallere Norton, da fikk jeg beskjed om at det ikke var mulig pga at det var en nyere versjon av Norton innstallert på pc-en fra før..

Sjekket først i Legg til- Fjerne programmer i kontrollpanelet, der var det ingen Norton produkter igjen.

Leitet litt på pc-en etter programmet og så at Norton Antivirus fremdeles gikk i prosess listen, prøvde og "drepe" den men uannsett hva jeg gjør så får jeg ikke "avinnstallert" programmet helt.

kan noen hjelpe..? Hvordan i all verden skal jeg få avinnstallert programmet uten at jeg finner den i Legg til- Fjerne programmer?? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd dette Advanced Uninstaller, det virker som et bra program men det hjelper ikke meg.

Finner ikke ikke programmet i kontrollpanelet, men det er det liksom enda!

Prøver jeg og innstallere Norton på ny så får jeg beskjed om og avinnstallere det gamle.

Er det ikke andre måter og få dette til på?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

I verste fall, start maskina i safe mode, deretter:

1. Slett c:\programfiler\norton eller kva katalogen heter som svineriet ligger...

2. Slett alle referanser til c:\programfiler\norton i registry

(Mulig at det er \programfiler\Symantec det heter. )

Eller:

Reinstaller PC'en...

Sleit selv med å bli kvitt svineriet på min maskin da eg var ubetenksom nok til å installere det rett etter at eg kjøpte den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...