FrodeFrank Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei. Har nettopp innstallert ein Abit Av8 med Athlon 64 prosessor og vannkjøling. Kvar gong eg slår på maskina går den i ca 5-6 sekunder før den slår seg av igjen. Først trudde eg den slo seg av fordi ingen CPU-vifte var tilkobla og at hovedkortet etterlyste denne, men etter å ha kopla til først kabinettvifta og så CPU-vifta til CPU-vifte kontakten og fått samme resultat begge gongene har eg avfeid den teorien. Vannkjølinga ser ut til å fungere fint så det burde ikkje vere noko problem med overoppheta CPU eller noko slikt. På hovedkortet mitt er det eit lite display med to siffer (Post codes) som viser diverse meldinger under oppstarten. Rett før maskina slår seg av igjen får eg ein fæl skjærande lyd samtidig som eg får koden 9F. Dette er litt frustrerande, ettersom eg ikkje kan finne koden 9F i manualen til hovedkortet. Er det nokon som har vore borte i dette problemet før, eller noko liknande? Venleg helsing Frode Brændø Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei Jeg tok et søk i google på 5 sekunder og fant dette: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...review_id=15262 (søk etter 9F så finner du svaret) Lykke til! Lenke til kommentar
FrodeFrank Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Hmm... det ser jo ikkje bra ut, sjølv om dei andre anmeldarane der var ein del meir positive til kortet. Men eg har faktisk ei 400W strømforsyning, så det burde ikkje vere mangel på strøm som er problemet. Særdeles rart. Av ram har eg riktignok ikkje det dyraste. Har fire Corsair "value" brikker. Dei kom i pakker på to brikker med 512 mb kvar. Tilsaman 2 gb. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Sikker på at Hk støtter 4 ram brikker samtidig? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 HK støtter 4 rambrikker,men du må sette hastigheten til 333Mhz.Er du sikker på at kjøleblokka har kontakt med cpu??99% sikkerpå at det IKKE er tilfelle..hadde samma problemet selv.Du kan IKKE ha på noen form for fjærer på kjøleblokka,da får den ikke kontakt..Sjekk dette først,så kanskje "putern" starter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå