Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Abit Av8 med vannkjøling starter ikkje

Anbefalte innlegg

Hei. Har nettopp innstallert ein Abit Av8 med Athlon 64 prosessor og vannkjøling. Kvar gong eg slår på maskina går den i ca 5-6 sekunder før den slår seg av igjen. Først trudde eg den slo seg av fordi ingen CPU-vifte var tilkobla og at hovedkortet etterlyste denne, men etter å ha kopla til først kabinettvifta og så CPU-vifta til CPU-vifte kontakten og fått samme resultat begge gongene har eg avfeid den teorien. Vannkjølinga ser ut til å fungere fint så det burde ikkje vere noko problem med overoppheta CPU eller noko slikt.

På hovedkortet mitt er det eit lite display med to siffer (Post codes) som viser diverse meldinger under oppstarten. Rett før maskina slår seg av igjen får eg ein fæl skjærande lyd samtidig som eg får koden 9F. Dette er litt frustrerande, ettersom eg ikkje kan finne koden 9F i manualen til hovedkortet.

Er det nokon som har vore borte i dette problemet før, eller noko liknande?

Venleg helsing

Frode Brændø

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... det ser jo ikkje bra ut, sjølv om dei andre anmeldarane der var ein del meir positive til kortet.

Men eg har faktisk ei 400W strømforsyning, så det burde ikkje vere mangel på strøm som er problemet. Særdeles rart.

Av ram har eg riktignok ikkje det dyraste. Har fire Corsair "value" brikker. Dei kom i pakker på to brikker med 512 mb kvar. Tilsaman 2 gb.

Lenke til kommentar

HK støtter 4 rambrikker,men du må sette hastigheten til 333Mhz.Er du sikker på at kjøleblokka har kontakt med cpu??99% sikkerpå at det IKKE er tilfelle..hadde samma problemet selv.Du kan IKKE ha på noen form for fjærer på kjøleblokka,da får den ikke kontakt..Sjekk dette først,så kanskje "putern" starter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...