Gå til innhold

6680 slettet 250 sms. Minnekortet har 6mb okkupert

Anbefalte innlegg

Litt morsomt egentlig.

Har en 6680 som er satt opp å lagre sms på minnekortet. Greit nok, det fungerte en periode.

Onsadg var jeg på vei til sverige og byttet fra umts dekning til vanlig gsm (hvorfor jeg gjorde det husker jeg ikke)

Når jeg så slo på telefonen igjen var 250 sms vekke, men av en eller annen grunn var de siste 4 meldingene der da.

I går kontaktet jeg Nokia og spurte hva jeg skulle gjøre. Dette er så blitt prøvd:

- synke via lifeblog (dette fjernet da alle nye meldinger osv fra telefonen)

- backup - formater - legg inn

- bytte minne frem og tilbake

Livet ble herligere når vi fant ut at telefonen sa minnekortet var formatert, men alt innholdet var intakt.

Minnekortet viser dog enda 6,1 mb okkupert på sms. Undres hvordan 250 sms ble så mye....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva kan jeg si? Du er _ekstrem_ til å herpe elektronikk, mann! Produsenter bør snarest huke tak i deg og bruke deg til ekstremtest av nye modeller. ;)

Når det gjelder problemet ditt, så ville jeg ha prøvd en minnekortleser og en PC. Kanskje du kan få hentet ut meldingene via den?

-KJ

Lenke til kommentar
Hva kan jeg si? Du er _ekstrem_ til å herpe elektronikk, mann! Produsenter bør snarest huke tak i deg og bruke deg til ekstremtest av nye modeller. ;)

Når det gjelder problemet ditt, så ville jeg ha prøvd en minnekortleser og en PC. Kanskje du kan få hentet ut meldingene via den?

-KJ

kanskje de burde :p

Men jeg tror heller jeg er mareritt for butikker og verksted.

Undersøkelser har jo bekreftet at mobiler har veldig mye feil da....en webbutikk har uttalt at hadde det ikke vært fordi mobiler selger, så hadde de droppet det. Det var visst mye feil ute og gikk....

Du har en ide der, men har mistet den delen som skal holde fast rs kortet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...