since91 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Kom over en litt artig artikkel http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1306530 Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 haha, skal begynne å spille Halo mye mer etter dette ass....spørr noen hvorfor så svarer jeg "for å bli bedre bilfører" Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Har jeg visst lenge da. Endret 8. juli 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Cs og Unreal tournament spillere er kjappes i haudet,, Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Cs og Unreal tournament spillere er kjappes i haudet,, Bevis det. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 folk som spiller CS ofte er jo ganske kjappe på avtrekkeren, så det er nesten logisk at de er kjappere enn andre Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Bevis det. Jeg er et levende bevis på det! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Cs og Unreal tournament spillere er kjappes i haudet,, Og quake er jo ganske kjappt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Quake er piece of cake. hmm, det rimte litt. Så all pc spillinga mi var ikke for ingenting? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Doom 3 er passe kjapt.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Er dette blitt til en oppramsingstråd hvor fokuset er rettet mot "kjappe" spill? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 må ikke glemme halo 2 , rimelig kjappe greier spør du meg og eg kører buss i tilleg , må jo ha uber reflekser Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Akkurat det der har jeg visst om fra før. Har ikke lest det noe sted, men oppdaget det selv. Dere skulle ha sett hvor treige muttern og fattern er på data. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Akkurat det der har jeg visst om fra før. Har ikke lest det noe sted, men oppdaget det selv. Dere skulle ha sett hvor treige muttern og fattern er på data. mammer og pappaer er somregel treige på dataen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Ja, akkurat, nettopp fordi de bruker data mye sjeldnere. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Vel, jeg har en kompis som verken ser seg til side eller bak når han spiller spill, men likevel ser jeg fiender mens han spiller som han ikke ser. Så han spiller vel ikke nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå