Gå til innhold

Hvilken RAM til Konica Minolta DiMAGE Z3?

Anbefalte innlegg

Hejsa,

Jeg er ny her i forumet, men nu vil jeg snart købe mig et Konica Minolta DiMAGE Z3 - tror jeg :D

Men hvilken RAM skal jeg købe? - jeg vil gerne have SD 1GB men hvilket mærke skal jeg købe når jeg også gerne vil bruge videofubktionen?

BTW: hvor længe sekvenser kan man videooptage på et 1GB kort?

Det var alt for denne første gang - vi ses nok igen ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

I grunnen spiller det ikke så mye rolle hvilken brikke du kjøper nå til dags, men kjøp et kjent merke og en rask brikke som denne feks.

Jeg kan filme 35 minutter med mitt DiMAGE Z3 og på min 512 MB brikke med en kvalitet på 320x240 og en framerate på 15 fps. så da tipper jeg at det blir det dobbelte av dette. I full oppløsning 640 x 480 kan jeg filme 11 minutter med fineste kvalitet!

Har du fundert på å kjøpe deg en brikke på 2 GB? Det gjør jeg, for når jeg er på lange turer så blir den alltid brukt opp siden jeg ikke har noen pc eller noe å legge bildene på underveis.

Lykke til!

mvh bmp

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hei!

I grunnen spiller det ikke så mye rolle hvilken brikke du kjøper nå til dags, men kjøp et kjent merke og en rask brikke som denne feks.

Jeg kan filme 35 minutter med mitt DiMAGE Z3 og på min 512 MB brikke med en kvalitet på 320x240 og en framerate på 15 fps. så da tipper jeg at det blir det dobbelte av dette. I full oppløsning 640 x 480 kan jeg filme 11 minutter med fineste kvalitet!

Har du fundert på å kjøpe deg en brikke på 2 GB? Det gjør jeg, for når jeg er på lange turer så blir den alltid brukt opp siden jeg ikke har noen pc eller noe å legge bildene på underveis.

Lykke til!

mvh bmp

Hvad med kingston sd 1 gb elite pro ? Er det godt som scandisk ultra 2?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...