Marzo Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hvordan kan man brenne ut .img filer ved hjelp av nero? Hva er forskjellen på dette i forhold til iso filene? Jeg har et .img image som jeg brant ut tidligere ved hjelp av nero, men nå etter en formatering får jeg feil filformat som melding i det jeg prøver å brenne det ut! Hvilket program brukes til å lage .img images? Maz.. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) jeg bruker DVD Decrypter edit: for å brenne .img filer.. ikke lage... edit2: regnet forsåvidt med at det var midlertidig at siden til dvd decrypter er nede. men uanz så har jeg forandret linken slik at man burde finne den likevel. Endret 8. juli 2005 av Musty Lenke til kommentar
Drinken Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 dvddecrypter.com har vært nede en stund nå... og kommer til å forbli nede. Skulle ikke være for mye forlangt at du sjekker at linken din funker før du klikker svar... Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Filekstensjonen er ganske irrelevant. Bare rename den til iso og brenn den i nero som vanlig. Funker glimrings for meg Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Takk det skal jeg gjøre nå fremover! Ellers funker det nå å brenne .img filer i Nero etter at jeg skiftet til "Ekspertmodus" i Nero SmartStart! Merkelig nok... Renamer til .iso fremover jeg! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 .img filer må vel brennes som raw data? Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Ellers er det vel bare å ta burn image -> vis alle filer -> finn og brenn .img fila i Nero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå