kick_ass17 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 jeg har gått til anskaffelse av nytt kabinett og psu. viftene i kabinettet og til psu`en bråker nesten ingenting. men viften til grafikkortet bråker noe helt for jævlig. har dette skjermkortet : nvidia g-force 4 ti 4200 er det noen som har en løsning på dette problemet.. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 her er et valg hvis du ikke skal overklokke: zalman her er det også et valg men den har dem ikke inne..:denne er stille Lenke til kommentar
toretors Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Gå for den passive kjøleren Data_Smufen anbefaler. Har man et godt ventilert kabinett vil alt gå som hånd i hanske Lenke til kommentar
kick_ass17 Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 her er et valg hvis du ikke skal overklokke: zalmanher er det også et valg men den har dem ikke inne..:denne er stille passer det til mitt kort. og er det enkelt å montere.. tenker da på alternativ to. ikke zahlman. skal jeg koble av viften på skjermkortet som er fra før? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 jeg ville absolut gått for å bytte hele vifta jeg anbefaler zalman som delta smurfen viste Lenke til kommentar
kick_ass17 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 så ut som den tok ganske stor plass.. veit ikke om jeg har plass til det i kabinettet mitt.. mellom, de andre kortene tenker jeg på.. nesten alle pci slottene er jo i bruk Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Jeg har god erfaring med den AC NV1 kjøleren. Hadde den på et FX5700 kort og ble veldig pene overklokkingsresultater med denne. Har nå en AC NV5 kjøler på et 6800 Ultra kort og er fortsatt fornøyd. Noen sier at den bråker, personlig er jeg uenig i det men nå har ikke jeg hørt Zalman kjøleren enda. Det positive med NV1 kjøleren er at den blåser kjølelufta ut av kabinettet mens Zalman kjøleren ikke gjør det. Min erfaring med NV1 kjøleren er at den kan begynne å lage litt lyd dersom det legger seg støv på vifteblarne på vifta. Da danner det seg nemlig turbulens bak vifteblarne som lager lyd. Er bare å rengjøre så blir den som ny igjen. Endret 20. juli 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå