davidfaen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Hei! Fikk meg en Nokia 6680 for ikke så altfor lenge siden, og alfunket perfekt! Men nå, etter en måneds tid kan jeg ikke si det samme.. Dette problemet oppstod først etter jeg hadde instalert en masse "uofisielle" (tredjeparts?) programmer, så det er vel egentlig ikke telefonen sin feil.. Når jeg fks. har spillt et spill, og går ut av det, så skulle det jo blitt helt lukket (og det virker sånn) men det blir det ikke. Når jeg sjekker hvem programmer som kjører, så står programmet fortsatt på! Og ingen andre programmer svarer når jeg prøver og åpne de.. Etter en stund så virker det som om det lukker seg, men jeg kan fortsatt ikke starte noen andre programmer, og etter en stund så henger hele telefonen seg opp.. eneste utvei er å skr av og på igjen! Noen andre som har hatt/har dette problemet og/eller vet hvordan man skal fikse det? Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har ikke hatt det samme, men lignende problemer etter å ha instalert og brukt programmer og spill jeg har funnet på nett til min 6600. Eneste løsningen jeg fant var å ikke bruke programmene og spillene dvs. avinstallere de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå