elvis! Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) er 55-65 grader for høyt på cpu?? Er det farlig? hvis jeg fjerner kjølepastaen og legger på et nytt fint lag - kan dette hjelpe noe særlig, eller bare ett par grader? takk!! Endret 8. juli 2005 av ekravik1 Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 tja...etter det jeg husker så vart det ikke farlig før på noenog70..men er ikke sikker....har du penger så burde du kjøpe en bedre kjøler...og huske en bra kjølepasta...helst Artic Silver 5.. pass også på at du fjerner all gammel kjølepasta før du tar på ny. skjekk også at både kjøler og cpu er plane...hvis ikke så burde du planslipe... Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 ok.. har nettopp kjøpt ny vifte, så gidder ikke kjøpe enda en ny. men at hardisken-tempen og hovedkortet ligger på ca 50--- erdet for høyt? Lenke til kommentar
vestor Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 det er garantert strøm forsyningen din som holder på å ryker. ( har samme problem selv). Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 hva har PSU med dette aa gjoere? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 hva har PSU med dette å gjøre? nada? zip? ingeting? Lenke til kommentar
elvis! Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Tok ut vifta - fjerna den gamle pastaen, og klinte på et nytt tynt lag. Prøvde å gjøre det jevnt... og vips, fra nesten 70 grader er cpu'n nede i ca 40. Fantastisk. Perfekt. Rart det har så mye å si. Nå er jeg glad. e Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Trenger ikke være pastaen som har vært problemet.. Vifta kan ha blitt satt skjeivt på første gang og rett på andre gang? Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) ... Endret 22. mai 2018 av Wire1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå