brrah Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Når jeg spiller BF2 får jeg 1 gang hvert 20. sekund "There is a problem with your connection". Jeg har en tundra 1557k med intel trådløst pci kort og en netgear router. Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette? Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Ja, bruke kabel. Har hatt flust med trådløse routere og å spille med de på nett har jeg gitt opp. Funker fett med nedlasting, surfing andre ting og er stabilt som fy, men å spille blir det ikke godt nok. Da bruker jeg kabel. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Det opplever jeg ofte..kommer an på serveren du spiller på..skift server så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Hadde samme problem, men det forsvant etter at jeg oppgradertet router konfigurasjonen. Vet ikke hvilken internettleverandør du har, men regner med du kan gjøre dette gjennom kundesidene deres. Det kunne ihvertfall jeg (nextgentel). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå