Nommmms Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Jeg har i lang tid opperert med to hardisker, begge på 160GB. Bevisst har jeg latt windows og andre potensielle farer ligge på den ene, C:, og alt jeg ellers vil ha av dokumenter, musikk etc., på D:. Dette fungerte utmerket fram til jeg en dag oppdaget at jeg ikke hadde tilgang på musikken på D:. Undret så jeg etter om jeg kunne få tilgang noe annet, men datamaskinen opererte bare ualminnelig sakte og hardisken jobbet lenge hver gang jeg forsøkte å få fatt i noe på D:, før den omsider konkluderte med at filen var flyttet. På "min datamaskin" påstås det at hardisken er på 1MB og når jeg forsøker å åpne den direkte tar det en stund før det til slutt blir lagt fram at det må være en ufomatert diskett og spørsmål om jeg vil formatere dukker opp. Jeg har ikke gjort det, men derimot forsøkt å formatere C: og lagt windows inn på nytt for å se om det muligens var noe feil i windowsmappene, men samme problemet oppstår. Også når jeg starter i sikkermodus. Men jeg tror allikevel det har noe med windows å gjøre for biosen står fast på at det fortsatt finnes to harddisker på 160GB i maskinen. Om det finnes en løsning annen enn å formatere og miste alt jeg har på disken og muligens løse det slik er jeg veldig åpen for forslag. det begynner virkelig å tære. Simon [email protected] Lenke til kommentar
vestor Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har du sp1 elr sp2 innlagt? vis ikke kain d probleme oppstå at windows ikke finn rett størelse på harddisken. men det kain å vårå at harddisken din har skrivi feil. kjør checkdisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå