Babyloner Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) sorry for at jeg oppliver en gammel tråd, men hvordan gikk det Singh tha king? kom du inn på Drammen VGS? Endret 21. mai 2006 av mayoo89 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Når jeg leste dette lurer jeg på hvor i all verden dere bor, her kan du komme inn med godt under 4 i snitt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 over 4 i snitt trodde jeg at du kom inn over alt, uten om media og kommunikasjon kanskje.. Lenke til kommentar
qwang Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Viss du islanbadsj hadde lest grundig etter så hadde det stått Drammen VGS over 4 i snitt trodde jeg at du kom inn over alt, uten om media og kommunikasjon kanskje.. Det spørs vel om hvor mange som søker..? Du kommer vel ikke som oftest inn på idrett heller me 4 i snitt... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Når jeg leste dette lurer jeg på hvor i all verden dere bor, her kan du komme inn med godt under 4 i snitt. Viss du islanbadsj hadde lest grundig etter så hadde det stått Drammen VGS 6154594[/snapback] Hadde du lest det jeg skrev hadde du sett at jeg aldri sier noe om at jeg sier at du kan komme inn på almenn med under 4 i snitt på Drammen VGS. Endret 22. mai 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 over 4 i snitt trodde jeg at du kom inn over alt, uten om media og kommunikasjon kanskje.. Jeg tror ikke du hadde komt inn på Teknikk og industriell produskjon med under 4 heller! Men man vet aldri heller Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 over 4 i snitt trodde jeg at du kom inn over alt, uten om media og kommunikasjon kanskje.. Jeg tror ikke du hadde komt inn på Teknikk og industriell produskjon med under 4 heller! Men man vet aldri heller 6154812[/snapback] what? er du klar over at folk med under 2 i snitt kommer inn på mekanisk? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 over 4 i snitt trodde jeg at du kom inn over alt, uten om media og kommunikasjon kanskje.. Jeg tror ikke du hadde komt inn på Teknikk og industriell produskjon med under 4 heller! Men man vet aldri heller 6154812[/snapback] what? er du klar over at folk med under 2 i snitt kommer inn på mekanisk? 6155422[/snapback] Mekkern er slask linje her i Bodø, har jeg hørt Men under 4 er vel ikke idrettslinja heller helt safe? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Mekaniske er nok det letteste å komme in på, jeg hadde ett vakkert snitt på rundt 2.2 fra u.skolen Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Føler meg ganske sikker på at du kunne komme inn på GK Byggfag med stryk i alle fag det året eg begynte der. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Gadd ikke lese alle innleggene her, men det er venteliste på offentlige skoler. Et tips til privatskole er John Bauer hvis det finnes en i nærheten. Det koster vel 7000 i året og du får en bærbar pc med på "kjøpet". Man må heller ikke gjøre leksene sine på den skolen. Men det som er dumt er at de har 2-3 skoler i Norge (vet om Oslo og Bergen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå