Bonatini Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har lyst til å kjøpe dette Sunbeam Hva tror dere om det? Har det god kjøling? Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 jeg har det ikke men jeg ville ikke ha hatt det..jeg har hørt at fingermerker er lett synlige og at det ikke har så veldig bra kjøling men jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Å er jo plass til 5 80mm vifter jo. Burde greie å kjøle litt det ville jeg tro. Eller ikke???? Endret 8. juli 2005 av ØSE Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) det har ikke alltid noe om hvor mange vifter det er men hvor dem er plassert henn.. og jeg mener at det ikke ser ut som viftene der er no bra plassert så det ikke blir så kaldt som man skulle tru... og i tillegg så er det en del som har dette kabinettet og det er skikkelig CS kabbis.. jeg anbefaler å bygge selv for da blir du MYE mer fornøyd eller finne deg et litt mer stilrent kabinett som f.ex. Lian Li... Endret 8. juli 2005 av Data_Smurfen Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 det har ikke alltid noe om hvor mange vifter det er men hvor dem er plassert henn.. og jeg mener at det ikke ser ut som viftene der er no bra plassert så det ikke blir så kaldt som man skulle tru... og i tillegg så er det en del som har dette kabinettet og det er skikkelig CS kabbis.. jeg anbefaler å bygge selv for da blir du MYE mer fornøyd eller finne deg et litt mer stilrent kabinett som f.ex. Lian Li... Hva mener du med " skikkelig CS kabbis.."? Noen andre som har noe å si om Sunbeam?? Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Tror det er ganske bra kjøling ej. Det er trossalt 2vifter i side døra, 1 i toppen, 1 i fronten og 1 bak. Gaske bra plasert. Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Tror det er ganske bra kjøling ej. Det er trossalt 2vifter i side døra, 1 i toppen, 1 i fronten og 1 bak. Gaske bra plasert. Ville tro det jeg og, dessuten er viftene som skal plasseres der 80mm. Tror det burde holde. Dessuten er det da et nydelig kabinett (etter min mening da). Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 det har ikke alltid noe om hvor mange vifter det er men hvor dem er plassert henn.. og jeg mener at det ikke ser ut som viftene der er no bra plassert så det ikke blir så kaldt som man skulle tru... og i tillegg så er det en del som har dette kabinettet og det er skikkelig CS kabbis.. jeg anbefaler å bygge selv for da blir du MYE mer fornøyd eller finne deg et litt mer stilrent kabinett som f.ex. Lian Li... Hva mener du med " skikkelig CS kabbis.."? Noen andre som har noe å si om Sunbeam?? cs kabbis: ferdig modda kabinett med som oftest MASSE katoder og neon lys... ikke noe negativt med det da ser greit ut det.. kanskje ikke det mest stille kabinette man får men... samma det hvis man sitter med heasett og spiller cs... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Ville ikke hatt det, likte ikke lys-effekten. Og jeg har hørt mye negativt om de kabinettene, og heller lite eller ingenting positivt. Gå heller for noe annet, så blir du sikkert fornøyd (helst med 120mm vifter, de flytter mer luft og lager mindre luft (med mindre de er SilenX)) Lenke til kommentar
Bonatini Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Ville ikke hatt det, likte ikke lys-effekten. Og jeg har hørt mye negativt om de kabinettene, og heller lite eller ingenting positivt.Gå heller for noe annet, så blir du sikkert fornøyd (helst med 120mm vifter, de flytter mer luft og lager mindre luft (med mindre de er SilenX)) Å ingenting positivt. Vil det si at det er et dårlig kabinettt da? Eller at det fort kan bli varmt? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 jeg har sunbeam og d er til å anbefale Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Det vil ikke (nødvenigvis) si at det er et dårlig kabinett, det vil bare si at jeg ikke har hørt så mye bra om det At det blir varmt spørs på hvilken hw du har inni, og hvordan viftene er plassert, hvilken vei de blåser, og litt hvilke vifter det er. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 den må jo være reine drivhuse. :!: trur nok det blir veldi varmt inni den der ja Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Google it etter tester Mange her som av en eller annen merkelig grunn ikke liker ferdigmodda kabinetter Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Må man google så fælt da... http://overklokking.no/art.php?artikkelid=15513 Edit: Når du kommer til kjøleevnen til kabinettet har dette mye å si hvilke vifter man bruker og i hvilken rettning dem er satt. med 5 vifter totalt, så sier det seg selv at man kan oppnå litt luftgjennomgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå