Innos Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Da jeg oppdaget at den lille feite nabogutten hadde drukket opp nesten hele brusen min som jeg tok med fra Tunisia og hadde gledet meg til siden jeg kom jem til Norge, fant jeg ut jeg ikke hadde noe skikelig heavy musikk til når man er sint, er ikke så sint kansje. Men skal være metall, og ikke sånn whinete satan skrikin helst. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dope-die mf die tittel sier vel noe.. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Linkin Park? Blir man sint av linkin park? Hvertfall på Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Blodtjern Behemoth Naglfar EDIT: Enslaved Suffocation Knorkator Heino ( ) Endret 8. juli 2005 av fargoth Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Jeg har allerede laget en slik tråd for en goooood stund siden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=242882&hl=sint Men den tråden er fryktelig gammel og fylt med litt plagsom off-topic, så jeg kan jo nevne litt her: Sint musikk, ikke så alt for hard: Rage Against The Machine - Freedom Rage Against The Machine - Wake Up Rage Against The Machine - Killing In The Name Of System of a Down - Prison Song System of a Down - P.L.U.C.K. System of a Down - Boom! System of a Down - War? System of a Down - Fuck The System Tool - Hooker With A Penis Skikkelig sint musikk, thrash metal, "new-metal" : Arch Enemy - We Will Rise Arch Enemy - Instinct Arch Enemy - Ravenous Arch Enemy - Heart Of Darkness Lamb of God - Laid to Rest Lamb of God - 11th Hour Lamb of God - Ruin Chimaira - Power Trip Chimaira - Pure Hatred Slipknot - Duality Slipknot - Pulse of the Maggots Sepultura - Straight Hate Sepultura - Cut-throat Sepultura - Ratamahatta Sepultura - Born Stubborn Otep - Warhead Otep - Blood Pig Kaotisk sint musikk: Strapping Young Lad - Skeksis Strapping Young Lad - Aftermath Strapping Young Lad - We Ride Strapping Young Lad - Force Fed Meshuggah - Future Breed Machine (mayhem version) Meshuggah - New Millenium Cyanide Christ Meshuggah - Glints Collide Hvis ikke noe av dette er sint nok så får du skaffe deg noe av sjangeren grindcore. Endret 8. juli 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Innos Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Da kan vel denne bare stenges, kikker gjennom den jeg da. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Dette er den beste: Drowning Pool - Let the bodies hit the floor Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Da henviser vi til den tråden TLZ linker til over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg