-Tori- Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Vil skifte meny type fra denne; Til denne; Er det mulig? Endret 8. juli 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Det øverste bildet fungerer ikke så jeg vet ikke hva du skal skifte fra Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Fungerer hos meg... Oppdater? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 bildet fungerer om jeg slår av referrer logging.. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Om ikke bildet fungerer slå av referrer logging; guide. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Har hatt en X460 for en liten stund siden og kan si at det ikke er mulig å forandre meny systemet slik som bildet du viser. Bildet viser Samsung sitt nye meny system. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 10. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2005 Damn..! Dritt meny. Men er det mulig med ny firmware? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Nei, det er ikke det. Er like lett å bytte mellom de to menyene som det er å få inn en nokia-meny. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Dersom man vil endre menyer, tilbyr Samsung svært begrensede muligheter. Da er SE og Siemens blant de beste, men også Nokia er begynt å tilby flere muligheter enn de har hatt før (det skulle ikke mye til). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå