lhgjes Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 jeg har akkurat kjøpt et koolance fulltower kabinett. da jeg hadde fått alt me kjølinga til å funke, satt jeg inn hovedkortet... da jeg hadde koblet opp alt, trykka jeg på "power-knappen", og pcen starta, jeg kom inn i win2k (mitt os, ble kjempehappy, men da jeg slo av, og skrudde den på igjen en staund senere, sto det at den mangla noen system filer o.l.. av enlerannen grunn fikk jeg ikke formatert på min pc, så jeg gjorde på en annen. men når jeg prøver å legge inn win2k nå, er det alltid en fil den ikke klarer å kopiere... i ettertid har jeg oxo fått et problem at skjermen hopper ut etter så så mange sekunder etter oppstart... hva kan være problemet? Lenke til kommentar
555 Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 har du prøvd en annen cd? og du overklokker vel ikke? Lenke til kommentar
lhgjes Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 nei.. overklokker ikke... har prøvd to forskjellige cder, og da jeg kom ut på kommandolinja fant den bare a:, og der var det en gæw med filer.. ettersom at det ikke var noen diskett i a: hvilke filer kan da dette ha vært..? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 så skaff deg win xp da.....:razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå