Herr Brun Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Hei! Har nettopp fått min nye mp3spiller (hurra!), en creative zen 20gb. Jeg har nå lært meg å hate creative mediasource (drittprogram!), og leter etter et alternativt program, aller helst en plugin for å bruke itunes til dette. Finner masse itunesplugins, men bare til mac osx. Så er det noen som har gode erfaringer med andre programmer som har samme mulighetene men ser bedre ut og fungerer (mediasource crasher, samt at INGEN id3-tager fungerer) Edit: Er det forresten noen som vet om et program kan oppdatere id3tags automatisk slik at jeg kan oppdatere album osv? Hvis jeg har artist og sangnavn, så kan programmet fortelle hvilket album den kommer fra, sjanger osv. Herr Brun Endret 8. juli 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 wmp funker på zen micro når du har lasta ned ny firmware kansje på din også? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 (endret) Liker wmp enda mindre enn det som følger med creativen Egentlig vil jeg bare ha en plugin til itunes, men det finnes visst ikke! Herr Brun Endret 10. juli 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå